Розвиток мовлення

Розвиток критичного мислення
Теми есе

Як написати есе (рекомендації професора Г.Клочека)

Написання есе (І.Горобченко)

Як редагувати свій текст

10 клас.
Презентації за романом Ф.Стендаля "Червоне і чорне"


Творчі роботи учнів

11 клас
Ф.Кафка "Перевтілення". Творча робота

Дайте відповіді на питання:
1.                Кольори, що зустрічаються в творі, кольори, що переважають. В чому їх символічне значення?
2.                Яку роль в новелі відведено музиці?
3.                Прокоментуйте висловлювання Д.Затонського про творчу спадщину Ф.Кафки: «Його творчість – не що інше, як колосальний, відчайдушний і геніальний фрагмент – сколок із фрагментарного буття людства…»
4.                Оберіть одну з тем для твору-мініатюри:
ü    «Нема нічого страшнішого для нас, ніж інша людина, який немає до нас жодного діла» (О.Мандельштам)
ü    «Кожна людина варта рівно стільки, наскільки вона сама себе оцінює» (Ф.Рабле)
ü    «Між одними та іншими людьми дистанція набагато більша, ніж між деякими людьми і тваринами» (М.Монтень)
ü    «Є людина – є проблема, нема людини – нема проблеми» (А.Рибаков)
ü    Люди розуміють лише почуття, схожі з їх власними  почуттями» (І.Тен)
ü    «Що може дати одна людина іншій, крім краплинки тепла? Та й що може бути більше за це?» (Е.М.Ремарк)




Сенкан
Сенкан - "білий вірш", в якому синтезовано інформацію, це невеликий слоган з п'яти рядків, в якому:
1-й - тема - іменник;
2-й - опис - два прикметники;
3-й - дія - три дієслова;
4-й - відношення (особисте ставлення автора сенкану до предмету чи об'єкту) - фраза з чотирьох слів;
5-й - синонім до першого рядка - іменник
Діаманта
Діаманта - віршована форма з семи рядків, перша і остання з яких, - поняття з протилежним значенням
1-й - тема - іменник;
2-й - означення - два прикметники;
3-й - дія - три дієслова;
4 -й - осоціації - чотири іменника;
5-й - дія - три дієслова;
6-й - означення - два прикметники;
7-й - тема- іменник.


                                                                
Штрихи
1. Один іменник.
2. Два прикметники.
3. Три дієприкметники.
4. Чотири дієслова.
5. П'ять прислівників (чи дієприслівників).
6. Складносурядне чи складнопідрядне речення по темі.
Наприклад,
1. Чума.
2. Нещадна, небезпечна.
3. Вбиваюча, караюча, забираюча.
4.Косить, роз'єднує, нищить, перевіряє.
5.Страшно, болісно, несправедливо, жахливо, довго.
6. Бацила чуми ніколи не зникає, і хвороба може повернутися знову.
Перевірили знання тексту, повторили частини мови.




Лепбуки на уроках зарубіжної літератури


Метод Lapbook
Lapbook(допомога)
Ідеї для лепбуку
Заготовки




9-б клас
"Нова драма".
Г.Ібсен "Ляльковий дім"
Б.Шоу "Пігмаліон"

 Урок у 6-х класах "Світ японської поезії"




Памятка. Як вести блог.

Як покращити презентацію

Про фанфік

Немає коментарів:

Дописати коментар