вівторок, 10 грудня 2019 р.

Говоріть менше...

Говоріть менше, щоб учні вивчили більше😅
Продуктивне нерозуміння важливе для учнів, щоб зрозуміти та запам‘ятати те, що вони вивчають.
У моменти, коли учні щось не розуміють, ми часто намагаємось «розжувати» матеріал та пояснити більш чітко. Але багато розмов зі сторони вчителів не завжди прояснює ситуацію. Коли ми спираємось на пояснення вчителя як основний інструмент навчання, ми навчаємо своїх учнів, що ми розповсюджувачі інформації, а вони – споживачі. Як ми можемо перейти від викладачів, які володіють навчанням, до навчання як власності учнів? Замість того, щоб показати шлях, надайте інструменти та час, щоб заохотити пізнавальну діяльність, щоб ви менше говорили.
✏️ ПОЧИНАЙТЕ ЗІ СКЛАДНОГО
Пропускайте вступну частину й починайте уроки з розумових випробувань для учнів. Поясніть, що робота з новим матеріалом допоможе їм навчитися, а потім вони зможуть отримати допомогу. Наприклад, поставте відкрите питання або надайте неправильне рішення якоїсь ситуації та попросіть учнів проаналізувати помилку.
Запровадьте таку навчальну культуру, коли розв‘язання труднощів цінується більше за результат.
✏️ ОБМЕЖУЙТЕ ЧАС СВОГО ВИСТУПУ
Кілька простих стратегій можуть допомогти зробити з вчителя не лектора, а фасилітатора групи здібних учнів:
Проводьте міні-уроки по 8-10 хвилин. Попросіть школярів ввічливо зупиняти вас, коли минув відведений час.
Використовуйте відео, щоб дозволити учням самостійно розібратися з матеріалом за прийнятним темпом.
Обмежте свою інструкцію двома хвилинами, а решту часу залиште для учнів на виконання роботи, потім надайте зворотний зв'язок.
Будьте спострерігачем у класі, дозволяючи учням робити помилки й отримувати зворотний зв'язок. Поясніть, що ви перебуваєте в режимі спостереження і цінуєте їхню роботу.
✏️ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЗАПИТАННЯ ЗАМІСТЬ ПОЯСНЕНЬ
Коли учні мають труднощі з розумінням, наш інстинкт підказує нам пояснити інформацію по-іншому, на прикладах. Натомість спробуйте ставити учням запитання, щоб заохотити пізнавальну діяльність. Розробіть список питань, до яких можна звернутися під час уроку. Прості запитання можуть полегшити навчання:
На цьому моменті учні зазвичай мають багато питань. Які запитання є у вас?
 Беручи до уваги ..., як ви самі можете відповісти на своє питання?
Хтось може допомогти мені дати відповідь на це питання?
Попрацюйте в парах і запитайте думку одне одного: «Що ти думаєш про мою роботу?»

Немає коментарів:

Дописати коментар